Które filmy P. Cattaneo uważacie za najlepsze? Proszę, wymieńcie je tu w kolejności od najlepszego do najgorszego. Mój ranking wygląda tak: 1. Goło i wesoło - 9/10 2. Opalowe marzenie - 5/10 3. Rocker - 4/10