Blues Brothers, Spies Like Us, Trading Places, Coming To America, American Werewolf In London. Chyba najlepsze jego filmy moim zdaniem, szczególnie Blues Brothers i Trading Places, wspaniałe komedie, cuda ;)
1. Książe w Nowym Jorku
2. Nieoczekiwana zmiana miejsc
3. Szpiedzy tacy jak my
4. Gliniarz z Beverly Hills II
5. Blues Brothers
1. Ucieczka w noc
2. Blues Brothers
3. Krwawa Maria
4. Amerykański wikołak w Londynie
5. Nieoczekiwana zmiana miejsc
6. Trzej Amigos
7. Książe w Nowym Yorku
8. Menażeria
9. Szpiedzy tacy jak my
11. Blues Brothers 2000
świetne są też jego nowele ze "Strefy Mroku" a także jego teledyski: "Thriller" oraz "Black or White" - ale wszyscy je znają. Mniej znane są te dla B.B. Kinga:
http://www.youtube.com/watch?v=vI-7_9srlcM
http://www.youtube.com/watch?v=LnyKXkzDZOg
http://www.youtube.com/watch?v=yuFNMj6eU0A
oraz "Spies like us" dla McCartneya:
http://www.youtube.com/watch?v=27ATt3FXAUY
a także są genialne. Polecam!!
1 "GLINIARZ Z BEVERLY HILLS 3"
2 "KSIĄŻĘ W NOWYM JORKU"
3 "SZPIEDZY TACY JAK MY"
4 "TRZEJ AMIGOS"
5 "PLAN SUSAN"
1.Blues Brothers 10/10
2.Szpiedzy tacy jak my 9/10
3.Nieoczekiwana zmiana miejsc 8/10
4.Trzej Amigos 7/10
5.Książę w Nowym Jorku 7/10
6.Menażeria 6/10
7.Oskar 6/10
8.Krwawa Maria 5/10
9.Blues Brothers 2000 4/10
10.Gliniarz z Beverly Hills III 3/10